Kundtjänst
Vår kundtjänst står ständigt till din tjänst - något vi sett att våra kunder uppskattar.
Vi anstränger oss för att du som kund ska vara nöjd med vårt arbete och tjänster.
Om du vill framföra önskemål, synpunkter eller klagomål vänd dig i första hand till oss via | ||
Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. | ||
08-55 635 625 | ||
Vill du besöka oss eller kontakta oss på annat sätt finns hjälp här. |
Systematiskt kvalitetsarbete - hantering av synpunkter och klagomål
Synpunkter och klagomål är viktiga. De bidrar till att förändra och förbättra vår verksamhet. Du som kund ska kunna lämna synpunkter och klagomål till oss och vi tar alltid emot och utreder dessa.
En väl fungerande klagomålshantering är av vikt för vårt systematiska kvalitetsarbete. Den är även ett viktigt instrument för att åtgärda brister och identifiera utvecklingsområden och kan därmed bidra med viktig information till laboratoriets förbättringsarbete.